Предлагаем взаимовыгодное сотрудничество киевским компаниям, которые занимаются светотехникой и осветительным оборудованием E-mail: info@multisvet.com.ua

Аналіз клієнтів у сфері світлотехніки в УСО

Чим ретельніше Ви працюєте зі своїми клієнтами, тим більше отримаєте від них віддачі. Кожен клієнт — це Ваше джерело фінансових засобів. Існує навіть сучасний термін Сі-Ер-Ем який означає «система обліку клієнтів та взаємовідносин».

Функції CRM присутні у всіх наших програмах. Зараз давайте переглянемо їх на прикладі тієї нескладної роботи з клієнтом, яку ми щойно здійснили.

Виконані нами дії відразу були зображені у всіх аналітичних звітах. Ось тільки подивіться на цю потужність .. сучасної.. аналітики.., яка вірою та правдою працюватиме на розвиток Вашого бізнесу!

Наприклад, ми можемо вивести зараз історію будь-якого клієнта у зведеному вигляді. Тут буде показано відразу усе:

чи має клієнт заборгованість?

скільки лишилось бонусів?

скільки усього коштів витратив клієнт за усю історію відвідування салону?

з якою періодичністю, до якого майстра, в який час та дні тижні йому найзручніше приходити?

чи користується гість повним спектром послуг чи лише обрізає волосся?

Наприклад, якщо дівчина робить тільки стрижку, Ви це відразу побачите. Це означає, що манікюр вона може робити в дома самостійно або ж .. у конкурентів! Просто подаруйте їй візит до майстра манікюру! Їй сподобається! І вона витрачатиме у Вас більше коштів!

Окрім такого точкового аналізу визначеного клієнта, доступне також масове порівняння. Ви можете переглянути по усім своїм клієнтам їхні побажання. Адже, можливо, це не особливість окремої людини, те що вона не приходить до Вас на манікюр. Можливо усе серйозніше? Може це проблема Вашого салону?!

Програма допоможе Вам вивести готовий перелік клієнтів з розмежуванням за Вашими відділами, які ці клієнти чомусь ігнорують. Можете подарувати по одному безкоштовному візиту усім!

На таких ефектних широких жестах Ви не тільки переможете, але й нічого не втратите, якщо проаналізуєте в які дні тижня у Вас тиша, і подаруйте клієнтові візит саме у такий день.

Ви також отримаєте можливість моніторити активність відвідування свого салону, щоб точно бачити, що, якщо зараз не має спаду, то і не має причин робити занадто багато подарунків.

Також по клієнтській базі можна з легкістю знайти своїх найперспективніших клієнтів. Такий «рейтинг» тих, хто витрачає більше грошей ніж решта. Потрібно, щоб Ви точно розуміли, які клієнти заслуговують особливої уваги. Можете їх якось виокремити або заохочувати і тим самим стимулювати на іще більші витрати.

Наступна важлива мить, це розуміння того, звідки клієнти найчастіше дізнаються про Вас. Такий аналіз покаже «Маркетинговий звіт». Якщо якась реклама не працює, то і не потрібно даремно витрачати на неї кошти. Визначте джерело інформації, яке працює найкраще та вкладайте У НЬОГО іще більше.

Додавайте собі та своїм співробітникам завдання в роботу: коли.. про що… і якому клієнтові потрібно нагадати. Для клієнта повторний візит до Вас не першочергове завдання. Він про нього може і не пригадати. А для Вас це втрачені гроші. А низка витрачених клієнтів стає причиною нерентабельності бізнесу.

Мало того, що потрібно активно намагатися нарощувати клієнтську базу… але також потрібно наполегливо працювати зі старими клієнтами. Телефонувати тим, хто зник. Та дізнаватися, чи це тимчасово чи клієнт через якусь причину залишив Вас?!..

Працюйте над своїми помилками — аналізуйте причини, через які клієнти йдуть від Вас. Якщо хтось приходив-приходив і раптом зник, це не означає, що він просто переїхав. У нього ж могли бути об’єктивні причини, що стосуються саме Вашого салону. Дізнавайтеся та ліквідовуйте причини того, що клієнти вас залишають.

Наприклад, часто клієнти йдуть слідом за хорошим майстром. Далі, ми Вам якраз розповімо, як з допомогою нашого інтелектуального.. програмного.. забезпечення .. визначити, який майстер справді хороший. При цьому, ми навіть не будемо дивитись, хто з працівників сильніше «надуває щоки». Ми керуватимемося винятково аналітикою програми.

Leave a Reply